Студенти льотної академії заявляють, що їх облаяли і витурили з магазину брендового одягу

14.09.2018 15:56
image

Студенти льотної академії Денис та Владислав, які звернулися до редакції медіапорталу  DOZOR, заявляють, що продавець та директор одного з  магазинів брендового одягу по вул.Чміленка облаяли їх  та вигнали з торговельного залу, коли вони вибирали шкіряні куртки.  Конфлікт вирішувався  за допомогою правоохоронців, які, як і продавець, заперечують факт неправомірного поводження з відвідувачами магазину. 

«У магазині брендового шкіряного одягу ми вирішили подивитися та придбати товар, але отримали дуже негативні коментарі від продавця закладу. Коли ми обирали одяг, моєму товаришу сподобалася шкіряна куртка. Оскільки ми були закордоном та знаємо, як перевіряється якість виробу, то запропонували продавцю перевірити за допомогою вогню, чи дійсно виріб виготовлений зі шкіри. Вона почала обурюватися та стверджувати, що ми хочемо підпалити  магазин. У неї виникла якась підозра, що ми хочемо над нею познущатися. Нас попросили покинути приміщення, відмовилися надати книгу скарг та пропозицій, де ми хотіли написати відгуки. Після цього ми вийшли на вулицю», - розповідає студент льотної академії Владислав.

За словами студентів, невдовзі до будівлі, де знаходиться магазин, приїхав директор магазину, який почав погрожувати та висловлюватися нецензурною лексикою.

«Цей чоловік запитав у нас, хто заходив до магазину. Я сказав, що заходив туди та хотів придбати куртку. Потім він запитав, чи хотів я підпалити шкіряну куртку за 25 тисяч гривень, на що я сказав, що не мав такого наміру – підпалювати. Продавець попросила директора магазину заспокоїтися. Він  запитав у мене, чи буду я щось купувати, і я пояснив, що ми дивимося продукцію його магазину, на що  він сказав, щоб я вибирав речі в іншому місці – на ринку.  А тут, мовляв, купують речі відомі люди, Райкович, народні депутати. Після цього почав мене виштовхувати з приміщення магазину», - стверджує Денис.

Далі на місце прибула патрульна поліція. Правоохоронці прослухали диктофонний запис конфлікту на телефоні одного зі студентів, а потім переглянули відео з камери відеоспостереження, які знаходилися в магазині.

«Вони сказали, що нічого такого на аудіо немає. Запитали ще, чи мене били, а потім пішли дивитися відеозаписи на камерах відеоспостереження. За хвилину патрульні повернулися до нас і сказали, що ніякого рукоприкладства на записах немає. Я захотів написати заяву, в мене боліла спина та рука, але поліцейські, дізнавшись, що в мене немає тілесних ушкоджень, пояснили, що підстав писати заяву немає. Коли ми вийшли з магазину, я запанікував та двічі втратив свідомість при патрульних. Прибула карета швидкої допомоги, лікарі поміряли тиск, він виявився підвищеним. Я пролежав декілька хвилин, медики дали мені багато заспокійливого і мені стало краще», - каже  курсант Денис.
image

У свою чергу продавець магазину у коментарі медіапорталу DOZOR запевняє, що конфлікту із застосовуванням фізичної сили та нецензурщини не було.

«Вони дивилися шкіряні куртки, один з молодих людей  висловив сумніви щодо того, шкіра це чи ні, та запропонував перевірити це шляхом підпалу. Я відповіла, що ніхто тут нічого підпалювати не буде. Потім почалися провокації, оскільки людина не хотіла виходити та обурювалася, що я заборонила так перевіряти шкіру», - пояснює продавець Юлія
«Молодого чоловіка ніхто не виштовхував. Про це свідчать відео з камер спостереження на пульті охорони магазину. Всі вийшли самі у супроводі поліції. Директор магазину приїхав та запитав, в чому проблема. Він спокійно пояснив, що шкіра так не перевіряється, а якщо вони мають сумніви, то можуть віднести її на експертизу», - стверджує продавець.
image

У патрульній поліції факт конфлікту підтвердили, але зазначили, що нічого неправомірного не відбулося.

«Двоє громадян звернулися до патрульних з повідомленням про те, що у них виник конфлікт з працівниками одного з магазинів, та просять допомоги у його вирішенні. Інспектори з'ясували обставини події та провели з усіма учасниками конфлікту профілактичну бесіду. Обидві сторони конфлікту від письмових звернень до правоохоронців відмовились. Коли конфлікт був майже вирішений, одному з його учасників стало зле. Тому патрульні викликали йому бригаду швидкої допомоги та надали домедичну допомогу», - прокоментували інцидент у патрульній поліції.
Переглядiв: 6176