Крім придбання автобусів, у перспективному плані розвитку КП "Електротранс" для забезпечення живлення 12,5 км нових тролейбусних ліній передбачено збудувати 4 тягові підстанції (вартість кожної з них 30 млн грн). З огляду на те, що теперішні 5 тягових підстанцій завантажені лише на 10%, виникають запитання щодо доцільності витрачання додаткових 120 млн грн. Для фінансування усіх витрат планується залучити 282,5 млн грн кредитів Європейського банку реконструкції і розвитку. Зауважимо, позичені гроші рано чи пізно доведеться повертати. Але без ефективного використання коштів назбирати потрібні суми (навіть з фінансовою допомогою міськради) підприємству навряд чи вдасться. Не виключено, що через кілька років внаслідок не дуже продуманих інвестицій "Електротранс" збанкрутує. Для порятунку підприємства міськраді доведеться передавати його в оренду якомусь приватному "рятівнику". Колишні керівники міськради вже діяли подібним чином - цей шлях перевірений досвідом. Тоді придбаний за бюджетні кошти транспорт дістанеться орендарю…
Звичайно, автобуси і маршрутки також потрібні, у місті їм роботи вистачить. Просто плата за проїзд в них буде кусатися, бо завжди буде майже удвічі більшою. На тих маршрутах, де тролейбус після економічного обґрунтування буде невигідний з прицілом на кілька десятків років, безумовно, має їздити автобус. Тому, з огляду на вищевикладені аргументи, зараз замість 20 автобусів для міста було б доцільно придбати, скажімо 5 автобусів, а решту коштів спрямувати на розвиток електротранспорту. Наприклад, усі тролейбусні лінії, прокладені майже 50 років тому, можна було б оновити за 20 млн грн.