Про терміни реалізації проекту
Вадим Мездрін теж не говорить, і це зрозуміло. Дуже багато «якщо». Якщо автори проектів захочуть працювати разом і задарма, якщо погодяться доопрацювати (а фактично – повністю переробити) свої проекти, якщо результат їхніх зусиль сподобається комісії… Адже вимоги, які були викладені в положенні про
конкурс більше схожі на загадку короля з казки братів Грімм:
«Приходь до мене не одягнена і не гола, не верхи і не в возі, не шляхом, а все ж дорогою. Якщо ти зможеш це виконати, то я з тобою одружуся»…Адже від конкурсантів вимагали проект площі, де «кожна людина почувалася б гідно й відчувала себе частиною громади, народу», яка була б була «територією гармонії, примирення, порозуміння, довіри між людьми» і т.п. Хочеться сподіватися, що за два роки члени комісії вже добре спрацювалися і зможуть якось ясніше сформулювати завдання.
Нашому місту, як би воно не називалося, ніколи не щастило з пам'ятниками. Провалився відкритий конкурс на проект пам'ятника Леніну у Єлисаветграді, провалився конкурс на проект пам'ятника Кірову в місті Кірове. З горем навпіл провели в Кіровограді конкурс на проект пам'ятника жертвам Голодомору, переміг тоді скульптор
Григорій Савченко. Але потім вирішили, що запропонований
Савченком проект надто дорогий і замість нього поставили дешевший хрест, автором якого став головний архітектор міста
Вадим Мездрін… Тож врешті-решт всі демократичні архітектурно-скульптурні конкурси завершувалися у нас авторитарно – міська влада просто наймала скульптора і ставила перед ним завдання.