Якщо влада не поспішатиме, не виключено, що дороги знову кластимуть взимку. Нагадаємо, на початку грудня минулого року по вулиці Академіка Корольова асфальт клали буквально по снігу, а по вулиці Преображенській (на розі з вулицею Олександрійською) під час снігу здійснювали підготовчі роботи до ремонту тротуару. Тоді у відповідь на критику Кухаренко казав, що бордюри можна класти у сніжну погоду, асфальтування ж при низьких температурах та під час опадів заборонено.
Варто зазначити, що порушення технології ремонту доріг у Кіровограді траплялися неодноразово. Наприклад, у жовтні минулого року по вулиці Комарова асфальт клали прямо на непідготовлену для цього землю. Якби порушників вчасно карали, то в подальшому подібного не траплялося б. Оскільки ж жорстке реагування на закатування бюджетних грошей в асфальт відсутнє, то виникає низка запитань. Чому міська влада в результаті тривалого конкурсу не може відібрати для проведення робіт добросовісних виконавців? Можливо, комунальники якимось чином зацікавлені в тому, щоб ремонт робили саме бракороби? Адже чим швидше дороги зруйнуються, тим раніше на ремонт виділятимуть чергові мільйони бюджетних коштів. На жаль, і під час процедури "ProZorro" примудряються зробити "навар".
Багато коштів, виділених на ремонт доріг, не означає, що вони стануть кращими. Городянам вже доводилось бачити, як через рік-два після капітального ремонту дорожнє полотно вкривається широкими тріщинами та ямами. До того ж до проведення капремонту рідко міняють зношені водоканалізаційні і теплові мережі. Така дорога буде гарною лише до першої комунальної аварії. Аби з'ясувати, як треба і як не треба класти асфальт, DOZOR звернувся до Служби автомобільних доріг в Кіровоградській області. Нюанси порушень бракоробів пояснив начальник відділу експлуатації Олексій Донченко.