Маємо констатувати, що за 9 місяців нинішнього року у Кіровограді сталося 633 ДТП, серед них 146 - з потерпілими. Під час аварій було травмовано 169 осіб, четверо загинуло. Серед причин аварій перше місце посідає порушення правил маневрування, друге - недотримання інтервалів руху між транспортом і третє - порушення правил проїзду перехрестя. Внаслідок цього сталося близько сотні ДТП. Тобто кожна шоста аварія трапилася через те, що водії намагалися на швидкості проскочити перехрестя.
На карті патрульної поліції вказано чимало небезпечних місць з позначенням дат аварій та їх видів. Зауважимо, що для Кіровограда аварійно небезпечними ділянками доріг вважаються території, на яких протягом року трапилось не менше трьох ДТП з потерпілими або протягом трьох років - не менше чотирьох ДТП.
Аж чотири небезпечних місця є на вулиці Вокзальній, а саме вищезгадане перехрестя вул. Вокзальної (кол.Жовтневої Революції) з вул. Є.Тельнова (кол.проспект Правди), перехрестя Вокзальної з вул. Шатила, перехрестя Вокзальної з вул. Габдурахманова. Також існує ділянка концентрації ДТП по вул.Вокзальній від вулиць Радянської до проспекта Училищного. Ще одна ділянка концентрації ДТП є по вул. Київській від будинків №42 до №46. Торік там була ДТП з потерпілими, один з яких загинув. Небезпечним є й перехрестя вулиць Євгена Тельнова та Волкова.
У центральній частині міста три місця концентрації ДТП розташовано на вулиці Гоголя. Зокрема, це перехрестя Гоголя і Великої Перспективної, Гоголя та Пашутінської, Гоголя й Кропивницького. Сановлять небезпеку також перехрестя Шевченка та Червоногвардійської, Великої Перспективної і Преображенської, Ушакова та Яновського.
Які ж перехрестя є найбільш небезпечними? Наприклад, на перехресті вулиць Гоголя та Пашутінської протягом року сталося 5 ДТП. Аналогічна кількість ДТП була на перехресті Є.Тельнова та Волкова. А на перехресті Є.Тельнова і Вокзальної - аж 8 дорожньо-транспортних пригод, фактично всі - наїзди на пішоходів. Поблизу старого автовокзалу та ринку завжди є скупчення людей, які часто перебігають дорогу, не доходячи до пішохідного переходу. Раніше до самого переходу там було встановлене металеве огородження, яке поліція пропонувала знову відновити. Але його так і немає.