На жаль, учасниками справжніх, а не випробувальних аварій, стають цілком справжні кіровоградці. Так, кілька років тому 51-річний водій мікроавтобусу БАЗ-2215, розігнавшись при спуску з мосту, при повороті праворуч на вулицю Полтавську не впорався з керуванням й мікроавтобус перекинувся на бік. Після цього маршрутка за інерцією в'їхала у такий же самий "Дельфін", який рухався в зустрічному напрямку. Внаслідок аварії чотири пасажири маршрутки отримали тілесні ушкодження. Одну з жінок у тяжкому стані доставили до обласної лікарні. В неї виявили перелам хребта. Складну й коштовну операцію зробили у столиці. Усім миром міська громада зібрала для цього близько 40 тис. грн (на той час шалені гроші). Але після операції, вже у Кіровограді, жінка все одно померла внаслідок післяопераційних ускладнень.
Страшна аварія сталася й два роки тому на Новомиколаївці, дві жінки, одна з яких біла вагітною, загинули на місці ДТП. Наводити усі трагічні випадки з "Дельфінами", що сталися у нашому місті і в Україні загалом, ми не будемо, оскільки їх дуже багато. Однак, попри сумну статистику, машини-вбивці ніхто і не думає знімати з виробництва.
Зовсім недавно, 17 червня цього року, під час руху "Дельфіна" по маршруту №15 така машина втратила два колеса. Про це повідомила на своїй сторінці у Фейсбуці очевидиця події Ірина Козак. Аварія сталася в районі гаю десантників. Жінка стверджує, що без колес машина проїхала аж 50 метрів. Самі ж колеса відкотилися у лісопосадку. На щастя, внаслідок аварії ніхто не постраждав, бо маршрутка їхала без пасажирів. Тоді керівник ПП "Олікс" Дмитро Вінницький пояснив, що в машини лопнула піввісь заднього мосту, мовляв, водій "зловив" глибоку яму.
"Поламки піввісі - це хвороба багатьох маршруток. Хоча наш транспорт щодня проходить техогляд перед виїздом на маршрут, аварію з технічних причин важко передбачити. Того ж дня наші працівники обстежили піввісі усіх маршруток підприємства, аби завчасно виявити тріщини", - запевнив Вінницький.
Варто нагадати, що наприкінці минулого року у центрі Кіровограда по вулиці Великій Перспективній у маршрутки тієї ж марки БАЗ відпало заднє ліве колесо. Аварія трапилась неподалік перехрестя з Верхньою Пермською. Маршрутне таксі рухалось по 126-му маршруту, який обслуговує ПП "УкрАвтоІнвест". А взагалі випадки з відпаданням коліс, за зведеннями правоохоронців, трапляються регулярно.
Звісно, більшість технічних аварій виникають через поганий стан доріг. Але виникненню низки ДТП сприяють й водії напідпитку. Наприклад, минулого місяця патрульна поліція Кіровограда затримала водія, який керував машиною у стані сп'яніння. Близько 20-ї години вечора на вулиці Полтавській патрульний екіпаж помітив автомобіль БАЗ, який стояв на пішохідному переході. Автомобіль був заведений, але водія в салоні не було. Через кілька хвилин 35-річний чоловік вийшов з магазину, сів у маршрутку та почав від'їжджати. Під час спілкування з патрульними, які його зупинили, водій поводив себе агресивно й помітно нервував. Те, що чоловік перебуває у стані алкогольного сп'яніння, підтвердив показник алкотестера - 1,11 проміле алкоголю в крові, що вп'ятеро перевищує норму. Водія оштрафували та відсторонили від керування транспортним засобом.