Цього року з Кіровограда до льотної академії вступила лише п'ята частина абітурієнтів. Авіаційний виш традиційно привертає увагу вступників тих міст, де є працюючі аеропорти. Тобто мешканців Києва, Львова, Харкова, Одеси, Івано-Франківська, Запоріжжя. Навіть з Криму продовжують вступати через навчальний центр "Крим - Україна". У цьому центрі учні одержують український атестат про середню освіту. Льотна академія також навчає іноземців. Це вихідці з країн Близького Сходу та Африки.
Якби Кіровоградський аеропорт був завантажений регулярними рейсами, то й кількість місцевих студентів значно зросла б. А поки що кіровоградським випускникам льотки, які не мають бажання шукати роботу на чужині, доводиться освоювати інші спеціальності. Часто їхня робота і близько не нагадує те, що вчили.
Одна з основних спеціальностей вишу - "авіаційний транспорт" поділяється на спеціалізації: "пілот", "диспетчер", "інженер", "рятувальник". Вартість навчання на них різна. Скажімо, щоб вивчитись на пілота контрактники з цього року платитимуть 15 900 грн за рік, на диспетчера - 14 720 грн. Аналогічною є вартість навчання рятувальників. Щоб вивчитись на інженера з обслуговування літаків, потрібно щороку платити 14 850 грн. Порівняно з попереднім роком вартість навчання зросла менше річного рівня інфляції, тобто приблизно на 8%.
Спеціальність "менеджмент" представлена двома спеціалізаціями : "менеджмент міжнародних авіаційних перевезень" і "менеджмент туристичної індустрії".
Найбільш популярними є головні, так звані титульні спеціалізації: "пілот", "авіаційний диспетчер", "рятувальник льотного складу". Нинішнього року академія трішки модернізувала спеціалізацію "автоматизовані системи авіаційного транспорту". Тепер осучаснена спеціалізація має назву "автоматизовані і робото-технічні системи авіаційного транспорту". Там студенти вивчатимуть сучасні безпілотні апарати (квадракоптери), а також сучасні набори конструкторів, які дозволяють збирати безпілотну техніку, підключати її до комп'ютерів, програмувати. Тобто вчитимуть основи робототехніки.
За словами відповідального секретаря, студенти, які мають освіту бакалавра, працюють звичайними співробітниками підприємств. Магістратура ж дає право займати керівні посади. До того ж у великих авіакомпаніях без освітнього рівня магістра неможливо претендувати на посаду командира літака або другого пілоту. Водночас магістратура - це ще й можливість займатися науковою діяльністю, стати причетним до створення чогось нового. Наприклад, після магістратури можна вступити до аспірантури льотки. Магістратура оплачується окремо, півтора роки такого навчання коштують близько 20 тис. грн.