Протягом року роботи комунального підприємства було дещо підвищено зарплату працівникам. За словами директора «Електротрансу», деякі водії тролейбусів отримують близько 10 тисяч гривень на місяць.
«Коли підприємство поверталося з оренди у комунальну власність, ставка водія становила 10,70 гривень за годину. Ми за рік тарифну ставку водіїв підіймали тричі, відповідно до галузевої Програми України по тролейбусно-трамвайному руху. Зараз ставка становить 16,34 грн. Заробітна плата залежить від того, як працює людина. Якщо неповний місяць та з лікарняним, то 3200 однозначно буде. У нас є водії, які працюють повний місяць і заробітна плата у них досягає 10 тисяч гривень», - стверджує керівник підприємства.
Враховуючи те, що у кожному тролейбусі вже є GPS-трекери, «тривожні» конпки, а у деяких wi-fi, слід констатувати, що у плані модернізації та комфортабельності тролейбуси значно обігнали міські маршрутні таксі.
«На даний момент ми ремонтуємо приміщення, у якому буде створений повноцінний диспетчерський пункт, тут буде відслідковуватися увесь наш транспорт. Наразі у пункті працюють три диспетчери, буде чотири. За допомогою системи GPS-навігації диспетчер слідкує за рухом наших автомобілів, їх кількістю на маршрутах у певний проміжок часу. За допомогою цієї системи ми можемо контролювати графік, швидкість руху та дистанцію між автомобілями», - говорить Олександр Луценко і додає, що згодом диспетчерський пункт працюватиме цілодобово.
Для того, аби обласний центр був повністю оснащений тролейбусами, треба ще не один десяток машин. Крім цього, для повноцінного охоплення міста екологічним транспортом, необхідно створювати нові тролейбусні лінії. Допомогти у цьому, говорить Луценко, може Європейський банк реконструкції та розвитку.