Тоді непунктуальність «Олексієва і К°» зіграла на користь місту. Адже Пельтинович збирався будувати кінний трамвай. А вже у 1894 році до міської думи надійшла пропозиція інженера Лихачова, який обіцяв побудувати електричний трамвай. У серпні 1895 року контракт з Лихачовим був підписаний. А вже Лихачов передав контракт міліонеру Левку Бродському, який відразу вніс у міську казну заставу – 8 тисяч рублів.
Безпосередньо до будівництва Бродський приступив у вересні 1896-го. Закладка машинного приміщення та урочистий обід з цього приводу відбулися у Єлисаветграді 10 листопада. Пашутін описує цей обід дуже докладно: страви, тости, які промовлялися, і т.ін. Судячи з кількості тостів, відсвяткували добре.
Наступний обід з такою самою кількістю тостів відбувся в червні 1897-го, коли запустили перший трамвай по лінії «Вокзал-Пивзавод». Для початку Бродський придбав п'ять закритих та три відкритих вагони. Вже за два роки з'явилася друга лінія – Безпопівська (Гоголя) – Кримська, яка зв'язала робітничій «спальний район» Кущівка з заводами Шкловського та Ельворті. Лінії перетиналися, і з однієї можна було пересісти на іншу, як у метро, - за єдиним квитком. Першу ж лінію продовжили до міського саду. У 1990 році щоденно на лінію виходили вже тринадцять вагонів.
Безумовно, Бродський вкладав в утримання трамвайних ліній, депо та електростанції колосальні кошти. Проте і отримував чимало. Про прибутки Єлисаветградського електричного товариства щорічно сповіщала газета «Голос Юга». Так, наприклад, дохід товариства за 1907 рік склав 141 тисячу рублів, розхід на утримання – 133 тисячі. Тож чистий прибуток склав близько восьми тисяч. Відповідно до договору, перші десять років існування трамваю у Єлисаветграді, товариство сплачувало у міську казну 1% від прибутку, у наступні роки – 2%.