Тогочасні газети писали: «Картинки, відображені на екрані синематографом, являють собою вкрай цікаве видовище. Для тих, хто має туманне уявлення про синематограф і ніколи не бачив його: ілюзія до того сильна, що важко позбутися підозри, що за прозорим екраном знаходяться живі люди. Багато з картин скомбіновані надзвичайно ефектно і дотепно, викликають в публіці, особливо в дітей, непідробний захват і гарячі оплески. Шкода тільки, що всі картини супроводжуються сильним мерехтінням, від чого очі сильно втомлюються, і часом важко буває розібратися в картинах при тій швидкості».
І дійсно, біоскоп, створений німцем Максом Складановським трохи раніше за синематограф братів Люмєр, являв собою подвійний проектор з двома стрічками фотоплівки, які рухалися зі швидкістю 16 кадрів за секунду. Такої швидкості було достатньо, щоб створити ілюзію руху. Перші фільми Складановського були по шість секунд! У них грав один актор – брат Макса Складановського Еміль. Для показів ці «фільми» склеювали між собою (кожен «фільм» повторювався багато разів) та підбирали музичний супровід. От і все кіно. Недарма, заманюючи єлисаветградців у кінотеатри, власники обіцяли їм «фотографії, що рухаються».
І єлисаветградці радо ходили дивитися на «фотографії», що рухаються. У 1914 році газета «Голос Юга» повідомляла, що «у день відкриття видовищ і розваг (7 квітня), театри і ілюзіони відвідали більше трьох тисяч єлисаветградців».
Треба сказати, тоді кінематограф був набагато доступнішим, ніж зараз. Ложа у кінотеатрі коштувала 2 рублі 50 копійок, але з балкону можна було подивитися кіно і за 10-20 копійок (порівняйте з вартістю трамвайного квитка – 5 коп.).