Проте це питання вже не обговорюється. Місце для пам'ятника обране. Залишається думати про те, яким він має бути. Віталій Кривенко вважає, що оголошувати конкурс на проект тільки пам'ятника теж неправильно. На його думку, мова має йти про загальну концепцію площі.
І якщо подивитися на нашу площу критичним поглядом, то з ним важко не погодитися. Вона у нас зараз аж надто еклектична: старовинні будиночки з боку Дворцової, розкішні будівлі управління Нацбанку та «Дзеркального». Поряд – не найгірші зразки радянської класики: «Будинок взуття» та готель «Україна» (останній, щоправда, дуже псує «кіоск» на даху). А з іншого боку – абсолютно невиразна будівля облради, обкладена плиткою «кабанчик». Та й сама площа зі сходинками вимагає чогось особливого. Тож перед архітекторами і скульпторами, які візьмуть участь у конкурсі, стоїть дуже непроста задача – вписати пам'ятник у це різноманіття.
Архітектор Володимир Рак, який зробив реконструкцію площі у кінці 80-х, вважає, що це цілком можливо, і сам планує взяти участь у конкурсі. У 80-ті Володимир Рак створив площу «під пам'ятник». Адже пам'ятник Кірову роботи Матвія Манізера був справжнім витвором мистецтва (незалежно від особистості Кірова) і вся архітектура площі мала працювати на те, щоб виділити скульптуру, підкреслити її.
Дуже хотілося б, щоб участь у конкурсі взяв і Віталій Кривенко, який поки що вагається. На сьогодні він - взагалі єдиний спеціаліст у нашому місті, який має успішний досвід реалізації подібних проектів. Площа перед міськвиконкомом з пам'ятником Пашутіну, площа перед педуніверситетом з пам'ятником Винниченку, площа перед техуніверситетом з пам'ятником студентам усіх поколінь, майдан і площа Ангела-охоронця, сквер Ельворті – це все його роботи, зроблені у тандемі з різними українськими скульпторами. Проте щодо центральної площі, то Віталій Кривенко вважає, що тут не обов'язково ставити традиційну скульптуру, ідею можна виразити іншими способами.