Річ у тім, що на кухні маркету є мангал відкритого типу, де на вугіллі смажиться м'ясо. Дим, що утворюється під час процесу приготування, виводиться з приміщення через потужний вентилятор витяжки. Далі він підіймається вгору по металевій трубі, закріпленій на зовнішній стіні будинку. Ця труба закінчується над карнизом даху на висоті лише 2 метри. А на виході з труби розташований запобіжник потрапляння дощу у вигляді парасольки. В результаті розігнаний вентилятором потік диму на великій швидкості вдаряється об запобіжник і відштовхується від нього під кутом 45 градусів. Тобто іде не вгору, а вниз під кутом.
Отож "аромати" східної кухні можуть відчути навіть перехожі, які проходять поблизу закладу. Життя ж тамтешніх жителів перетворилися на справжню муку. Через вікна дим проникає у кімнати цього житлового будинку, просмоктується у під'їзд через старі дерев'яні перекриття поверхів, також накопичується у внутрішньому дворі будинку. Відтак вже доволі не молоді жителі будинку не мають змоги ні провітрити свої кімнати, ні подихати свіжим повітрям на балконах, ні погуляти у дворі.
Страждання мешканців тривають більше року, відколи відкрився заклад. Куди тільки вони не скаржились: і в Кіровоградську міськраду, (зокрема, зверталися до міського голови Андрія Райковича) і в облдержадміністрацію, навіть Президенту України писали. Хіба що сліпий не помітить диму або якийсь скалічений бідолаха не відчує його запаху. Але місцеві чиновники уперто не помічають численні порушення, надсилаючи скаржникам одні відписки, і фактично нічого не роблять, щоб виправити ситуацію.
Ядучий дим, який щоденно руйнує здоров'я жителів будинку - не найстрашніше. Є ймовірність того, що ця сталінка з дерев'яним перекриттям поверхів та дерев'яними сходами спалахне. Такі побоювання небезпідставні, адже в минулому і вже в нинішньому році у приміщенні "Шашлик-маркету" трапилися дві локальні пожежі, які персоналу вдалося самотужки ліквідувати. Хто надасть цим людям інше житло у разі біди? Хто компенсує їм непоправну втрату майна?
Мешканки будинку Маргарита Савельєва та Світлана Лешина показують16 листів з ввічливими, але формальними поясненнями чиновників. Скаржниці стверджують, що представники контролюючих служб приходять на перевірки саме тоді, коли мангал не працює і диму немає. Мабуть, власника закладу завчасно попереджають про час проведення перевірки (на жаль, це поширена практика роботи наших "непідкупних" служб).