Як бачимо, стосунки між перевізними і владою доволі складні. Управлінцям міста не вдається реально на них впливати. Іншими словами, не знайдеш такого перевізника, який би у збиток собі надавав якісні послуги. Тому влада і зробила ставку на збільшення комунального транспорту.
З іншого боку проглядається певна зацікавленість представників влади у тому, щоб комунального транспорту було більше. Тобто влада дбає не лише про людей. Про це свідчать викриті схеми таємних домовленостей.
Як повідомив Центр медіарозлідувань
Прозоро, 12 січня 2018 року КП "Електротранс" Кіровоградської міськради і ТОВ "Титан-Кіровоград" підписали додаткову угоду щодо зміни вартості дизельного палива. Ця угода продовжила договірні стосунки між обома підприємствами, що виникли під час проведення відкритих торгів на постачання 40 тис. літрів палива. Через два тижні після підписання цього договору, посилаючись на зміну ціни товару, сторони погодились підвищити вартість літра дизпалива з 24 до 26,1 гривні. Внаслідок чого кількість поставленого товару зменшилась.
За даними
моніторингу цін на заправних стаціях Кіровограда тоді вартість одного літра пального збільшилась лише на 1,5%, а сторони підвищили вартість поставленого палива одразу на 8,75%. В результаті комунальники недоотримають 3,22 тис. літрів палива. Приватне підприємство буде у виграші, а місто втратить.
ТОВ "Титан-Кіровоград" належить
Миколі Грицаю, який є власником ще з десятка місцевих підприємств. Зокрема, співвласником двох з них ТОВ "УНК" і ТОВ "Титан-Плюс" є міський голова
Андрій Райкович. Виходить, наявність дуже витратного для міста комунального транспорту відповідає не стільки інтересам людей, скільки інтересам влади. Оскільки чим більшою власністю володіє місто, тим більше можна "наварити" на її утриманні.