Call-центр поліції Кіровоградщини отримав 258 тисяч повідомлень громадян

08.12.2020 08:28
image

Call -центр поліції Кіровоградщини з початку року зареєстрував 258 тисяч повідомлень громадян. Про це медіапорталу DOZOR повідомили у поліції області.

Так, щодня колл-центр приймає близько 800 повідомлень про правопорушення та інші події. У святкові дні їх кількість збільшується.

Оновлена служба 102 працює майже три роки. Тут облаштовано  вісім робочих місць для операторів та чотири – для диспетчерів. Завдяки роботі восьми телефонних ліній, працівники «102» одночасно можуть приймати вісім вхідних дзвінків.

Під час розмови першочергово оператор з’ясовує, що трапилося, вносить в електронну картку обставини та місце події і негайно скеровує повідомлення диспетчеру. У ході подальшого спілкування оператор заспокоює заявника, якщо у цьому є необхідність, запитує про деталі ситуації. Тим часом диспетчер через інформаційно-телекомунікаційну систему направляє на місце події найближчий вільний наряд поліції.

На території області у системі єдиної дислокації на виклики громадян здійснюють виїзди групи реагування патрульної поліції територіальних підрозділів, працівники поліції охорони та патрульні поліцейські.
«Важливим чинником у роботі call-центру «102» є налагоджена взаємодія операторів і диспетчерів із оперативним черговим та нарядами поліції. Адже завдяки оперативному прибуттю поліцейських на місце події, громадяни своєчасно отримують необхідну допомогу», - зазначив керівник підрозділу Андрій Думенко.

Нагадаємо, у 2020 році за сприяння Координатора проектів ОБСЄ в Україні та представників громадської організації «Ла Страда-Україна», співробітники call-центру «102» пройшли тренінги та разом із тренерами на практиці відпрацювали алгоритм дій під час реагування на звернення щодо вчинення домашнього насильства.

 

Переглядiв: 433