У Кропивницькому за грант від Культурно-мистецького фонду «Перспектива» Артема Стрижакова наразі створюється масштабний відеопроект. Він називається «Ти є місто» і незабаром стане першим брендинговим відеороликом про наш обласний центр. Про це медвапорталу DOZOR повідомили у фонді.
«На жаль, Кропивницький у цьому питанні пасе задніх. У той час, як у всіх розвинених містах України є бренд-відео, у нас поки що немає. Більш того бренд-відео є невід’ємною частиною створення іміджу міста у прогресивних країнах, наприклад, Франції, Америці, країнах Великобританії. Такі відео популяризують місто, підвищують імідж, сприяють притоку інвестицій, показують його самобутність, красу і, звісно, розповідають, чим живуть містяни», - говорить автор проекту, який виграв грант Фонду «Перспектива», Вітольд Лунтовський.
Маючи за плечима достатньо великий досвід у створенні бренд-відео, Вітольд розповідає, що відеопроект про Кропивницький створюється у різних сучасних техніках зйомки та монтажу, які використовують закордонні кіномитці. Варто зазначити, що музика для бренд-відео про Кропивницький написана місцевим композитором Віталієм Куликовським. А героями міні-фільму виступають пересічні кропивничани.
За інформацією, бренд-відео буде презентоване жителям до Дня міста і відразу ж потрапить у вільний доступ для користувачів інтернету. Нагадаємо, завдяки конкурсу грантів, який проводить фонд Артема Стрижакова «Перспектива», за останні роки реалізували низку культурних проектів. Зокрема, це парасолькова алея на вулиці Дворцовій «UmbrellaSky», «Вуличне піаніно», «Поезія стін», зона мікс-відпочинку та кінотеатр під відкритим небом, перший у місті ЗД-малюнок, інсталяція повітряної кулі «Політ крізь століття», люмінесцентний міні-мурал «Королева ночі» тощо.