Компанія «Шторм» подовжила дію пакетів інтернет усім діючим абонентам та запропонувала алгоритм дій у разі, якщо інтернет припинив роботу. Про це повідомляє медіапортал DOZOR з посиланням на прес-службу компанії-провайдера.
Якщо інтернет перестав працювати просимо діяти наступним чином:
- Перезавантажте роутер та інше обладнання, що відповідає за роботу мережі у Вашому будинку чи квартирі;
- Спробуйте зайти на наш офіційний сайт shtorm.net, щоб пересвідчитись, що це не глобальна проблема з зовнішніми каналами (якщо таке трапиться - ми обов’язково повідомимо про це у стрічці новин);
- Зателефонуйте у технічну підтримку за номерами: 0522301030, 0662301030 та 0962301030. Менеджери технічної підтримки перевірять Ваш акаунт та нададуть допомогу у вирішенні проблеми, або сформують замовлення на виїзд ремонтної бригади.
Ми продовжуємо підтримувати безперебійну роботу мережі, надавати зв’язок для важливих структур, проте зважаючи на ріст її завантаження у нас теж є прохання:
- Намагайтесь не навантажувати зайвим трафіком канали зв’язку, наразі вони потрібні для більш важливих цілей;
- З розумінням ставтеся до періодичних погіршень швидкості доступу до деяких ресурсів. Часто самі ресурси не справляються з потоком користувачів
- Поясніть дітям, що на даний час підвищення пінгу в іграх - це не головне.
Ми вдячні усім, хто зі зрозумінням ставиться до наших прохань.