Управління Державної служби якості освіти Кіровоградщини нагадує про роботу гарячої лінії , на яку можна звертатися з питань щодо забезпечення якісної та доступної освіти. Про це повідомляє медіапортал DOZOR.
Так, управління приймає звернення, пропозиції, зауваження, заяви учасників освітнього процесу на телефонну гарячу лінію за номером : 380522301562, та електронні звернення (повідомлення) на скриньку dsyaokr@gmail.com.
Письмове звернення громадяни можуть надсилати до управління Державної служби якості освіти у Кіровоградській області поштою на адресу: 25006, м. Кропивницький , вул. Преображенська,2.
Або сформувати запит за формою за покликанням https://forms.gle/efJ88iarjExpsf8P9
Управління здійснює розгляд звернень громадян відповідно до Закону України «Про звернення громадян».
У зверненні має бути зазначено повні та достовірні реквізити (прізвище, ім’я, по-батькові, місце проживання заявника(-ів), чітко, стисло і зрозуміло викладено суть порушеного питання, зауваження чи пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.
Звертайтесь до управління Служби з питань:
- організації освітнього процесу
- безпеки учасників освітнього процесу
- безбар’єрності освітнього процесу
- бездіяльності адміністрації закладу на звернення учасників освітнього процесу
- дотримання культури академічної доброчесності
- запобігання проявам дискримінації та булінгу (цькування)
- відсутності інформації про критерії, правила і процедури оцінювання результатів навчання