У "Дніпро-Кіровоград" запрацював "телефон довіри"

22.02.2022 14:45

Служба внутрішньої безпеки ОКВП «Дніпро – Кіровоград» з 18 лютого запровадила роботу «телефону довіри» для споживачів, на який можна повідомити про некоректну поведінку чи дії працівників підприємства, а також про будь-чиї незаконні дії, які можуть завдати ОКВП збитків. Про це медіапорталу DOZOR повідомили у прес-службі підприємства. 

За номером (0522) 27-72-60 потрібно дзвонити у таких випадках:

- якщо працівник ОКВП «Дніпро – Кіровоград» під час виконання обов’язків некоректно поводиться, не пред’явив службове посвідчення на вимогу, здійснює фото- чи відеозйомку на приватній території інших об’єктів, які не стосуються безпосередньо приладів та обладнання водопостачання та водовідведення;

- якщо ви маєте інформацію чи стали свідком незаконних врізок у водопровідні чи каналізаційні мережі ОКВП «Дніпро – Кіровоград»;

- якщо ви маєте інформацію чи стали свідком незаконного зливу рідких нечистот у каналізаційні колектори ОКВП «Дніпро – Кіровоград», а також в несанкціонованих місцях.

З огляду на ситуацію, яка складається в інформаційному просторі щодо ескалації конфлікту на сході України, ОКВП «Дніпро – Кіровоград» посилить роботу з працівниками підприємства щодо забезпечення етичного і толерантного відношення до споживачів, проведе додаткові роз’ясненння щодо обов’язків контролерів, їхніх прав та взаємовідносин зі споживачами.

Також з метою уникнення випадів шахрайства чи зловживань буде запроваджена обов’язкова система ідентифікації працівників ОКВП "Дніпро-Кіровоград" (контролерів), яка буде зрозумілою споживачеві.

«Телефон довіри» працює з 8:00 по 17:00 щоденно, крім вихідних.

Переглядiв: 754