В обласному центрі в управлінні поліції області відбулася презентація ситуаційного та call-центрів сьогодні, 2 лютого. Про це повідомляє DOZOR.
Так, до заходу долучилося керівництво поліції, а також представники влади міста та області. Наразі оновлений call-центр має збільшену кількість операторів з 4 до 8. Всього у центрах працює 13 працівників.
«За добу у call-центр надходить близько 800-900 дзвінків, якщо це святкові дні, то ще більше. Оператор приймає дзвінок та повідомляє інформацію поліцейським. Завдання центру – якомога швидше виїхати на завдання та затримати зловмисників по гарячим слідам», - розповів керівник call-центру Андрій Думенко.
Також присутнім презентували й оновлений ситуаційний центр.
«В ситуаційному центрі здійснюється моніторинг ситуаційної обстановки. Живий приклад, коли у нас була негода в області. Після отримання повідомлення оперативники виїжджають на місце події. Зал центру обладнаний моніторингом з зоображенням відеоспостереження систем міста. Наразі у нас є 26 таких систем, технічно є можливість підключити значно більше. Створення ситуаційного центру – це вимога сьогодення. Завдяки такому центру ми можемо цілодобово моніторити обстановку, завдяки цьому можемо оперативно діяти при скоєнні кримінальних правопорушень. До виконання завдань долучаються дільничні поліцейські, слідчі, в залежності від ситуації», - зазначив начальник ситуаційного центру Дмитро Касьяненко.
За інформацією поліцейських, вартість ремонту та закупівлі техніки для call-центру склала 500 тисяч гривень.