У центрі Кропивницького відбулася акція на підтримку регіонального Суспільного

26.02.2020 16:20
image

В обласному центрі біля будівлі телерадіокомпанії відбулася всеукраїнська акція на підтримку регіонального суспільного телерадіомовлення сьогодні, 26 лютого. Про це повідомляє медіапортал DOZOR.

Так, організаторами виступили комітети порятунку Суспільного, які утворили працівники регіональних філій у 8 областях України. Вчора акція проходила в Миколаєві, Житомирі, Луцьку, Запоріжжі, Івано-Франківську, Рівному, Херсоні.

За словами організаторів, вони невдоволені тим, що керівництво НСТУ планує закрити ранкове шоу. Звичайно, взамін пропонує міжрегіональний формат ранкового шоу, але невідомо те, скільки часу виділятимуть Кіровоградській області.

"Підстав говорити про скорочення регіонального контенту нема. Зміниться принцип виробництва — філії більше працюватимуть спільно. Ми виготовлятимемо міжрегіональні проекти, спецпроекти, спільне ранкове шоу, прямоефірний інформаційно-аналітичний контент. Крім цього, починає роботу окрема діджитал-команда UA: КРОПИВНИЦЬКИЙ", - розповіла продюсер Суспільного Олена Кваша.

За словами комітетів порятунку Суспільного, є плани обмежити виробництво власного контенту до години на добу для телебачення і півтори години для радіо. Такі умови обурюють містян.

"Я дивлюся "UA Кропивницький", тому що мені цікаво, які події відбуваються саме у нас. Незгодна я із скороченням штату та мовлення, об'єднанням філій. Є така підозра, що недостатньо будуть висвітлюватися події регіону, тобто буде більше київського напрямку, а наше представництво може бути ліквідовано. Я виступаю за збереження робочих місць і тої кількості ефірного мовлення, яке є", - розповіла у коментарі медіапорталу DOZOR учасниця заходу Тетяна Левицька. 

Олена Кваша стверджує, що слухачі вже з наступного сезону побачать суттєве збільшення регіональних програм в ефірі. У березні оголосять конкурс проектів для регіонального  телебачення і радіо. Зараз змінюється медіаринок, очікування аудиторії від програм, а виробництво на аутсорсі може покращити якість, тому що дозволить залучити кращу техніку та експертів. Цього року Суспільне виділяє у 10 разів більше коштів на регіональний контент, ніж торік. Йдеться про 20 мільйонів гривень.

image
image
image
 
Переглядiв: 236