Рекомендовані листи з проханнями погасити заборгованість надходитимуть до платників Кіровоградщини, які без вагомих причин не сплачували за електроенергію з початку війни. Про це під час брифінгу повідомив директор Кіровоградської обласної енергопостачальної компанії Олег Валентий сьогодні, 16 січня, інформує медіапортал DOZOR.
Як відбувається процес відключення електроенергії?
- Боржника мають попередити не пізніше, ніж за 10 днів до відключення. Попередження - у письмовому вигляді. До цього періоду додається ще 5 робочих днів, щоб рекомендований лист відійшов потрапив до відділення, на якому є адресат споживач. Якщо споживач не звертається за цим листом протягом трьох днів, то вважається, що попередження вступає в дію автоматично.
- Всі попередження формуються в єдиний реєстр на кожен день окремо. І інформація передається до оператора системи розподілу – «Кіровоградобленерго», «Укрзалізниці» та «Полтаваобленерго». Вони теж попереджають за 5 днів про відключення таких споживачів. Тоді фахівці виїжджають до споживачів і вживають різних заходів: відключення на лічильнику, відключення на опорі і проводить цей процес відключення.
- Якщо споживач до моменту приїзду фахівців встиг оплатити заборгованість та повідомив про це, то відключення не відбувається.
- Якщо відключення від електропостачання все ж відбулося, то споживач має звернутися до центру обслуговування, який є у кожному районі та в обласному центрі, та пише заяву з проханням про повторне підключення підключення. Але перед цим він має сплатити заборгованість.
- Послуга повторного підключення платна і підключення здійснюється протягом 5 робочих днів.
Відключення у січні не проводитимуться. Планується розпочати цей процес вже з 5 лютого для боржників, які свідомо не хочуть сплачувати відповідні заборгованості.