Мережа супермаркетів «Файно Маркет» є однією із показових компаній регіону, яка демонструє високу соціальну відповідальність. Їхнє основне гасло – добросусідство у всьому: і до покупців, і до клієнтів, і до самих себе. За період воєнних дій компанія регулярно звітує про допомогу ЗСУ, територіальній обороні та волонтерам. Сьогодні ж, розповідають про те, скільки працівників пішли на війну, як їх підтримують колеги та що для них зробила компанія.
На період воєнного вторгнення у компанії налічувалося більше 2000 працевлашованих осіб. За цей час показник працівників не знизився. Безумовно була певна міграція кадрів, адже частина співробітників виїхала за кордон, але на їх місце влаштовуються нові люди. У загальному, кількість робочих збільшується. Пояснюється це і тим, що мережа активно розвивається й готується до відкриття нових магазинів.
"За воєнний період відкрили один магазин – це 12 працевлаштованих осіб. Наразі готуються відкриття ще кількох магазинів, і це теж більше десятка робочих місць. Більшість із нових працевлаштованих - переселенці, а саме 32 особи. Багато людей приходять у відділ по роботі з персоналом зі словами: «Коли я запитував, куди б можна було влаштуватися на роботу, мені порекомендували Файно Маркет». Ми щиро радіємо, коли можемо забезпечити робочими місцями людей, які опинилися у складній ситуації. Сподіваємося, на їх успішний кар’єрний зріст", -повідомили у мережі.
За три хвилі загальної мобілізації із мережі «Файно Маркет» більше 46 осіб пішли на війну. В основному це працівники розподільчого центру: комірники, водії, а також менеджери. Є і випадки, коли на фронт йдуть і працівники, які входять до топ-менеджменту компанії.
Один із них – це Іван. Який у повсякденному житті займається розвитком мережі, а тепер поїхав захищати країну.
"Тільки-но розпочалася війна, Іван одразу організував волонтерську допомогу територіальній обороні: на магазинах встановили збір продуктів для воїнів; ініціював допомогу у ремонтних роботах на блокпостах та бомбосховищах. Він колишній військовий, був у зоні АТО в 2014 році, і розуміє, наскільки це важливо. За його запитом, компанія придбала два позашляховика, які вже передали військовим", - розповідають у мережі.