Кіровоградські маршрутки – під контроль пасажирів: Стрижаков презентував прогресивний проект (ФОТО) 

21.03.2017 09:43

imageКонтрольований рух маршруток за графіком, модернізовані «розумні» зупинки, виконання перевізниками договірних умов та їх мотивація перевозити пільговиків. Це пропонує прогресивна програма, розроблена Муніципальним бюро Стрижакова на основі успішного досвіду інших міст. Презентація проекту відбулася у прес-клубі обласного центру вчора, 20 березня, повідомляє DOZOR.

Свою ініціативу Бюро Стрижакова пропонує керівництву міста вже півроку, проте, оскільки управлінці «гасять» її відписками, програма минулого тижня була представлена ​​депутатам міськради. Вчора спільно з передовими фахівцями з модернізації системи пасажироперевезень в Україні, які приїхали до нас із Житомира, її презентували журналістам і громадськості. Послухати про модернізацію пасажироперевезень прийшли і всі керівники профільних  міських управлінь, а також депутати. 

«Минулого тижня на сесії міськради затвердили загальноміську програму по громадському транспорту. Єдине важливе і вагоме, що вона містить - це придбання автобусів. Однак ані інфраструктури пасажирських перевезень, ані диспетчеризації, яка вирішує проблему неконтрольованого руху маршруток, дана програма якісно і комплексно не торкається. Муніципальне бюро останні півроку активно займається цим питанням і відвідало низку українських міст, в тому числі, Львів, Дніпро, Житомир.  Вивчивши досвід та відгуки пасажирів,  найпрогресивніші напрацювання виклали у нашій програмі», - говорить  громадський діяч Артем  Стрижаков.

image

ЩО ЦЕ ДАСТЬ ПАСАЖИРАМ

Систему, яку передбачає програма Стрижакова, житомирські фахівці успішно впровадили вже в семи містах України і наразі розпочинають співпрацю з Черніговом. Компанія обладнує громадський транспорт необхідними пристроями. Найголовніше – GPS-обладнанням, простими словами - маячком, завдяки якому і люди, і влада бачитимуть, де знаходиться саме зараз та чи інша маршрутка, тролейбус чи автобус. А бачити це можна буде  як на електронних табло, «розумних» зупинках, так і на телефоні та комп’ютері. Крім того, усі звіти про виконання графіків руху громадським транспортом надходитимуть у мерію: хто з’їхав з маршруту, хто вчасно не виїхав, а хто поїхав по своїм справам.

- Також система передбачає  автоматичне озвучування: як оголошення зупинок у салоні, так і зовні озвучення номеру маршруту, що прибув. Особливо це зручно для людей зі слабким зором. Для водіїв же передбачає відеоінформатор, який показує їм необхідність пришвидшитись чи пригальмувати,  відповідно до графіку руху, а також низку інших механізмів, -  говорить директор з розвитку  підприємства «Дозор Україна», яке спеціалізується на впровадженні систем GPS моніторингу, Владислав Пучич.

Цікаво, що до цієї системи можна підключити не тільки громадський транспорт, а і спеціалізовану комунальну техніку, що особливо актуально взимку, коли  снігоприбиральна машина працює лише у звітах чиновників, в той час як дороги залишаються неприбраними.

- Це зручно, коли транспорт прогнозований. Тоді людина розуміє: очікувати їй маршрутку чи одразу викликати таксі, не мерзнучи годину на холоді. Владі ж система чітко демонструє, хто і як з перевізників виконує свою роботу. Те ж саме стосується і комунальників. Наприклад, вони звітують, що екскаватор працював 10 годин, а за даними системи – дві, відповідно, грошей на паливо насправді було витрачено у кілька разів менше, - говорить директор ТОВ «Дозор Україна» Андрій Умінський.

image

ЦІНА ПИТАННЯ

Для міського бюджету проект не вартуватиме ні копійки. Кращі спеціалісти, яких знайшло Муніципальне бюро Стрижакова, готові інвестувати в наше місто. Недороговартісне ж обладнання, необхідне для громадського транспорту, мають встановити перевізники.  На тариф на проїзд система не впливає, пояснюють спеціалісти.

- У Житомирі, де   подібна система діє вже кілька років, проїзд у приватного перевізника сьогодні коштує 3 гривні, - констатує Андрій Умінський.

КОЛИ БУДЕ ВПРОВАДЖЕНО

Перший зупиночний комплекс для зупинки «Готель «Київ»»,  який стане стартом впровадження проекту, виготовлений. Представник Муніципально бюро Ігор Саєнко пояснює: гальмує процес міська влада, яка з вересня минулого року замість погодження, відповідає чисельними відписками. Тим часом же управлінці поспішили встановити на стовпах електронні табло, половину яких займають їхні прізвища…

- Як кажуть, поспішиш – людей насмішиш. Не хочу критикувати поспішні рішення влади у транспортному питанні, в тому числі, збільшення тарифів на проїзд без покращення якості  перевезень. Скажу лише одне – місту і людям необхідна саме якість, - відповідаючи на питання журналістів, говорить Стрижаков. -  Від управлінців міста потрібно тільки одне: або запропонувати рішення краще, або прийняти запропоновану Бюро програму.  Для нас головне, щоб корисна справа була нарешті зроблена.

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

 

Переглядiв: 3753