В обласному центрі у приміщенні економіко-технологічний інституту імені Роберта Ельворті представники Харківського політехнічного інституту презентували лабораторно-експериментальну STEM-зону сьогодні, 25 квітня. Про це повідомляє медіапортал DOZOR.
Так, на цьому тижні у рамках профільного квесту представники Харківського інституту протягом двох днів відвідали декілька шкіл міста для того, щоб провести профорієнтацію та майстер-класи з робототехніки, хімії, фізики та полімеру.
«До квесту долучилися два інститути - це Харківський політехнічний інститут і економіко-технологічний інститут імені Роберта Ельворті. Основна мета полягає у тому, щоб діти знали про розвиток науки в різних галузях. Також ми хочемо підняти зацікавленість наших учнів у вивченні предметів природничо-математичного напрямку», - розповіла у коментарі медіапорталу DOZOR начальник управління освіти Лариса Костенко.
У школах діти самі проводили досліди і програмували роботів. В останній день проведення подібних заходів запросили дітей зі шкіл № 20, 11 та 17. У приміщенні інституту представили 13 локацій, на яких можна взяти участь у квестах з інформатики, робототехніки, математики, фізики, хімії, біології, економіки та англійської мови.
«Ми приїхали з ціллю донести учням, що наука - це цікаво і зовсім не страшно. Такий метод навчання підвищує якість освіти. Наша практика показує, що це гарно впливає на наших студентів, і наразі у нас є ким пишатися. Вони отримували перемогу у багатьох конкурсах. Ми помітили, що такі предмети, як фізика і хімія не користуються популярністю серед школярів. Саме завдяки STEM-зоні ми зможемо довести, що це не нудно», - розповів секретар приймальної комісії Національного технічного університету Харківського політехнічного інституту Сергій Петров.
«Це доволі таки цікаво і я хотіла б, щоб у нас була така форма навчання. Мені сподобалося все, що тут презентують через те, що все легко дається. Те, що ми вивчаємо на уроках за допомогою теорем і формул можна побачити, пощупати самому. Звичайно, це крутіше, ніж сидіти за партою і намагатися зрозуміти умовно про що йде мова. Звукова локація стала моєю найулюбленішою локацією», - поділилася враженнями учениця 10 класу школи № 17 Юлія Рябокова.